God of War و کسب سریع‌ترین فروش انحصاری پلی‌استیشن

God of War و کسب سریع‌ترین فروش انحصاری پلی‌استیشن

  • God of War و کسب سریع‌ترین فروش انحصاری پلی‌استیشن

    عنوان God of War حتی از زمان معرفی در رویداد E3 تا روزهای پس از عرضه، همواره به شکستن رکوردهای جدید و کسب افتخارات گوناگون پرداخته است؛ ازپربازدید ترین تریلر E3 2016 گرفته تا سرعت فروش اولیه آن که از تمامی بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن سریع‌تر بوده و میزان فروشی که فراتر از حد انتظارات سونی عمل کرده است.

    اما به نظر می‌رسد این رکورد شکنی‌ها هنوز به پایان نرسیده باشند؛ چراکه حتی در اعداد و ارقام گروه‌های آماری نیز رد پای شبح اسپارتا دیده می‌شود! گروه آماری NPD که از سال ۱۹۹۵ در حوزه‌ی تحلیل و برسی بازار بازی‌های ویدئویی در آمریکا فعالیت می‌کند، اعلام کرده است که از زمان تاسیس در سال ۱۹۹۵ این گروه تاکنون، هیچ بازی از عناوین انحصاری پلی‌استیشن سریع‌تر از God of War در ایالات متحده به فروش نرفته‌اند. بنابراین God of War با عبور از عناوین بزرگی چون Metal Gear Solid 4: Guns of Patriots، The Last of Us, Final Fantasy X, Horizon Zero Dawn و مجموعه‌ی Uncharted موفق شده است که سریع‌ترین بازی پرفروش‌ تاریخ NPD در ایالات متحده لقب بگیرد.

    مت پیسکاتلا (Mat Piscatella)، تحلیلگر معروف گروه آماری NPD، با ارسال توییتی در صفحه‌ی شخصی خود نوشت:

    یک مورد کوچک دیگر که ممکن است روز گذشته آن را از دست داده باشید، مطابق داده‌های NPD، عنوان God of War پس از سه ماه عرضه، پرفروش‌ترین عنوان انحصاری پلی‌استیشن از زمان تاسیس این گروه آماری است.

    با توجه به درآمد ۱۳۱ میلیون دلاری دیجیتالی این عنوان در ماه اول عرضه، این مقدار فروش تعجب چندانی ندارد چراکه God of War در حال حاضر بهترین بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ و سومین بازی برتر نسل هشت از نظر میانگین امتیازات منتقدان است. این بازی با ارائه‌ی تجربه‌ی اکشن، احساسی و پررمز و راز خود دارای ۲۰ الی ۴۰ ساعت گیم‌پلی می‌باشد که در بین عناوین قبلی این مجموعه نیز رکوردی قابل توجه به شمار می‌آید. جالب اینجا است که نسخه‌ی بعدی این عنوان که احتمالاً در واناهایم جریان داشته باشد، حتی بزرگ‌تر و طولانی‌تر نیز خواهد بود و استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) جهت تحقق بخشیدن به این هدف، در حال استخدام طراح هنری برای طراحی خدایان جدید است.

    عنوان God of War هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد وبه‌زودی حالت New Game Plus را دریافت خواهد کرد.

    منبع:گیمفا.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

سايت مجله تايم در عرصه هاي زير فعاليت مي کند و داراي پست هايي ديدني در اين عناوين است : بيوگرافي ، بيوگرافي هنرمندان ، بيوگرافي بازيگران ، بيوگرافي ورزشکاران ، بيوگرافي فوتباليست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تيزر فيلم ، انيميشن ، کليپ ، سينما ، موسيقي ، آنونس ، آشپزي ، دانلود ، سلامت ، بازي ، بازي هاي رايانه اي ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالري عکس ، گل و گياه ، آموزش ، تکنولوژي ، خودرو ، ماشين ، مشخصات خودرو ، بيوگرافي هنرمندان ، مجله اينترنتي تايم و...

برچسب ها: God,of,War,و,کسب,سریع‌ترین,فروش,انحصاری,پلی‌استیشن,بیوگرافی ، مجله ، مجله اینترنتی ، مجله تایم ، بیوگرافی بازیگران ، مجله سلامت ، مجله ورزشی ، مجله تایم ، تایم ، تیزر فیلم ، بازی ، سینما ، مشخصات خودرو,
[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 20:27 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

تاریخچه لامبورگینی و آشنایی با موسس آن

تاریخچه لامبورگینی و آشنایی با موسس آن

  • تاریخچه لامبورگینی و آشنایی با موسس آن

    لامبورگینی (Lamborghini) شرکت خودروسازی ایتالیایی است. لامبورگینی در زمینه طراحی و تولید خودروهای سوپر اسپورت و اس‌یووی فعال می‌باشد.

    لامبورگینی (Lamborghini) شرکت خودروسازی ایتالیایی است. شرکت لامبورگینی در راستای طراحی و تولید خودروهای سوپر اسپورت و اس‌یووی فعال می‌باشد.

    خودروسازی لامبورگینی در سال ۱۹۶۳ به واسطه فروچیو لامبورگینی تاسیس گردید و در سال ۱۹۹۸ گروه فولکس‌واگن شرکت خودروسازی لامبورگینی را به مبلغ ۱۱۰ میلیون دلار خریداری نمود. بنابراین در چارت گروه خودروسازی فولکس واگن که شرکتی آلمانی می‌باشد، لامبورگینی به‌منزله زیرمجموعه‌ای از شرکت خودروسازی آئودی گردید.

    دفتر مرکزی شرکت لامبورگینی در دهکده‌ای کوچک به نام سن‌آگاتا بولونیز در نزدیکی بولونیا و در کشور ایتالیا واقع شده است. در حال حاضر شرکت لامبورگینی زیر نظر مدیریت شرکت خودروسازی آئودی در خط تولید کارخانجات خود، مدل‌های لامبورگینی اونتادور، لامبورگینی سستو المنتو، لامبورگینی اوراکان و لامبورگینی وننو را تولید و ارائه می‌دهد.

    موسس شرکت لامبورگینی، فروچیو لامبورگینی است که تحصیلات خود را در فیلد طراحی ماشین‌آلات کشاورزی و صنعتی گذراند. بعد از آن فروچیو به ارتش ایتالیا ملحق شد و در بخش نیروی هوایی به کار پرداخت. به عنوان مکانیک در جنگ جهانی دوم، فروچیو لامبورگینی در یک کارخانه به کار مشغول شد و بعد از جنگ، او با بهره‌گیری از باقیمانده تجهیزات نظامی کارخانه مذکور ، به ساخت تراکتور مشغول شد. فروچیو لامبورگینی عشق شدیدی به خودروهای سرعتی داشت و همیشه رویای سرعت را در سر می‌پروراند. فروچیو در سال ۱۹۴۷ با بهبود دادن موتور یکی از مدل‌های فیات، یک اتومبیل مسابقه‌ای ایجاد کرد و در سال ۱۹۴۸ با این خودرو به شرکت در یک مسابقه محلی اقدام کرد.

    تاریخچه لامبورگینی از سال ۱۹۴۹تا ۱۹۶۳

    فروچیو لامبورگینی در سال ۱۹۴۹ شرکت تولید تراکتور خود را به نام لامبورگینی تراتوری، بنیان نهاد. شرکت لامبورگینی در اواسط دهه ۱۹۵۰ تبدیل به بزرگترین تولیدکننده ماشین‌آلات کشاورزی ایتالیا گردید. همچنین شرکت لامبورگینی در راستای ساخت سیستم‌های تهویه گرمازا و سرمازا هم فعالیت می‌کرد.

    خودروسازی لامبورگینی از سال ۱۹۶۳تا ۱۹۶۵

    دلایل متعددی از چگونگی ورود این خودرو به دنیای خودرو‌ها وجود دارد. بر اساس یک افسانه، بحث بین انزو فراری (رئیس کارخانه خودرو سازی فراری) و فروچیو لامبورگینی این گونه نقل شده است که آن دو بر سر اینکه چه کسی توان تولید خودروهای بهتری را دارد بحث می‌کردند. داستان دیگر حاکی از آن است که فروچیو لامبورگینی دائما از خودروی فراری خود شکایت و عدم رضایت داشت. (به عللی از قبیل تعداد دفعات بردن ماشین به تعمیرگاه، خدمت رسانی ضعیف و غیره). واقع بینانه‌ترین استدلال، پیش زمینه دانش مکانیکی و کار منحصر به‌فرد فروچیو لامبورگینی در حس تجارت بوده است.

    موسس این شرکت اوقات فراغت خود را به پیاده‌سازی موتور و سایر قطعات خودرو شخصی‌اش که در اکثر اوقات فراری یا مازراتی بود؛ می‌گذراند. پس از آن شاسی، سیستم تعلیق، ترمز خودرو و سیستم برق‌کشی آن‌ها را بررسی می‌نمود. آنچه که او دریافت، این بود که بسیاری از قسمت‌های وسایل نقلیه او در واقع شبیه به قسمت‌های بکار رفته در تراکتورهای تولید شده در کارخانه او بودند. با این وجود مبلغ دینام یا تایر ایتالیایی نصب شده در خودروی فراری، سه برابر قیمت معمول بود. بنابراین در حقیقت اولین چشم انداز کسب و کار او آنچنان در رابطه با طراحی لامبورگینی میورا نبود؛ بلکه به نوع فرصت کسب‌وکار/درآمد موجود در بازار قطعات ارتباط داشت.

    در سال ۱۹۶۲ فروچیو لامبورگینی با برداشت ذهنی از کسب‌وکار مکمل، شروع به پایه‌گذاری شرکت خود نمود. در ماه می ۱۹۶۳ او شرکت فروچیو لامبورگینی “اتومبیلی” را بنیان نهاد و زمین بزرگی را هم در سن‌آگاتا بولونیز برای راه‌اندازی فروشگاه خود خرید. فروچیو در آن هنگام طراحی فوق مدرن و تاسیسات تولید را در کنار فضای اداری خود مد نظر قرار داد. در طی چند ماه بعد از پایه گذاری فروشگاه خودرو خود در سال ۱۹۶۳ لامبورگینی توانایی‌های تیم خود را مورد سنجش قرار داد. این سنجش در قالب یک طرح مفهومی خودرو برای نمایشگاه اتومبیل تورین؛ در نوامبر همان سال به اجرا درآمد. با وجود شانس کم و زمان محدود، فروچیو لامبورگینی و تیمش به گونه‌ای موفق به ادامه کار خود و غلبه کردن بر مشکلات گردیدند. با گسترش به موقع برای نمایشگاه خودروی تورین ۱۹۶۳، اولین خودروی لامبورگینی با نمونه اولیه لامبورگینی ۳۵۰جی‌تی‌وی فعالیت خود را آغاز نمود. این مدل خودرو در نمایشگاه، نظر منتقدان را به سوی خود معطوف نمود. در کل این خودرو نه فقط به عنوان تلاش فوق‌العاده فروچیو لامبورگینی به شمار می‌رفت؛ بلکه به سهم خود یک خودروی عالی هم بود . موتور ۳۶۰ اسب بخار ۱۲ سیلندر، نیروی کافی برای این مدل خودرو را تامین می‌نمود؛ که از سوی مهندس سابق فراری، “جیوتو بیتزارینی” طراحی گردیده بود و همچنین تاثیر بسزایی هم در پروژه‌های آینده لامبورگینی داشته است.

    بعد از نمایشگاه اتومبیل تورین، فروچیو لامبورگینی قصد تولید مدل ۳۵۰ جی‌تی‌وی، اما با طراحی فرانکو اسکالیونه را داشت. او پس از آن با مشهورترین موسسه طراحی میلان، کاروزریا تورینگ، تماس برقرار نمود. فیلیس بیانکی آندرلونی از کاروزریا تورینگ، طراحی ۳۵۰جی‌تی‌وی را برای تولید مدل جدید لامبورگینی ۳۵۰جی‌تی و در ادامه آن [لامبورگینی ۴۰۰جی‌تی] را مکفی دانست. در طی سال‌های ۱۹۶۴ و ۱۹۶۵ شرکت لامبورگینی برای نخستین بار حس احترام و تقدیر را از سرتاسر دنیا دریافت نمود و مورد توجه بزرگان صنعت خودروسازی واقع شد. بعد از چندین بررسی کیفیت به وسیله نشریات اتومبیل و روزنامه‌های آمریکایی و اروپایی، محصولات شرکت لامبورگینی آغاز به جذب خریدار نمود.

    تاریخچه خودروسازی لامبورگینی از سال ۱۹۶۵ تا ۱۹۶۹

    در اوایل سال ۱۹۶۵ لامبورگینی دائما تاکید می‌نمود که هرگز علاقه‌ای به انجام پروژه‌های مربوط به آینده و یا عجیب، نداشته است. فروچیو لامبورگینی به طرح‌های مفهومی (نمایشی) علاقه‌مند نبود. او به راحتی می‌خواست که اتومبیل‌های معمولی فوق العاده سریع و بی عیب و نقص را بسازد. دو مهندس باهوش جوان از بولونیا، فروچیو را درک کردند و بر روی یک طراحی مفهومی در ذهن خود به کار پرداختند. ایده این بود که یک خودروی مسابقه‌ای، اندکی رام‌تر برای جاده‌ها و همچنین کاربردی در حومه شهر طراحی نمایند.

    پروژه آن‌ها به شکل مخفیانه با نام تی‌پی ۴۰۰ و یک طراحی موتور رده متوسط، با موتور ۱۲ سیلندر ۴ لیتری ۴۰۰جی‌تی که به صورت اریب در پشت کابین تعبیه گشته بود، آغاز گردید. این جای قرارگیری موتور، از ویژگی‌های خاص و یکتا در این خودرو بود. چرا که تا آن هنگام هیچ خودرو جاده‌ای اسپرت، موتور خود را در پشت کابین نصب ننموده بود. شاسی لامبورگینی میورا از ورق فلزی خم شده و جوش داده تولید شده بود که سبب کم شدن وزن بیشتر و بهبود کارایی و امکان هندلینگ می‌گردید. برای فراهم نمودن سابقه‌ای برای اکثر لامبورگینی‌های آینده، نام این خودرو مدل جدید “میورا” برگرفته از کلمه گاوهای مسابقه‌ای بود. گاوهای میورا از قوی ترین گاوهای نر مسابقه‌ای بودند و همچنین به عنوان باهوش‌ترین و درنده‌ترین آن‌ها نیز به حساب می‌آمدند. هنگامی که به اتومبیل میورا از جلو با درب‌هایی که رو به جهت بالا باز می‌شوند می‌نگریم؛ نام آن بسیار مطلوب و مورد پسند است.

    مجددا با وجود زمان کم و فشرده، بدنه خودروی میورا برای نمایش در نمایشگاه خودروی تورین در اکتبر ۱۹۶۵، سر موعد تکمیل گردید. این نمونه اولیه، هدفی لحظه‌ای بود. اما منتقدان مخالف، به طراحی موتور جلوی آن انتقاد نمودند و قانع نشدند که میورا بتواند به صورت یک ماشین جاده‌ای موفق عمل نماید. نوچیو برتون و تیم طراحی وی، طرح میورا را اندکی عجیب‌تر از طرح‌های امروزی تولید کردند، ولی مارچلو گاندینی، میورا را به یک ابر خودرو جاده‌ای پایدار مبدل کرد. مدتها بعد گاندینی اظهار داشت که از اکتبر ۱۹۶۵ تا فوریه ۱۹۶۶، تمام کارکنان لامبورگینی در هفت روز هفته و ساعت‌ها جهت آماده کردن میورای مناسب جاده برای رونمایی در نمایشگاه اتومبیل ژنو و بلافاصله بعد از آن برای انبوه سازی تلاش می‌کردند.

    اولین نمونه میورا در اکتبر ۱۹۶۵ به صورت یک شاسی هموار به نمایش گذاشته شده بود و فقط در چهار ماه به اولین ابر خودرو دنیا تبدیل شد. این پروژه چندان هم عاری از مشکل نبود. در آن هنگام که این مدل خودرو برای سایرین شناخته شده نبود و برای نخستین بار با پروژه جی‌تی‌وی ۳۵۰ روی داد، موتورهای میورا تماما با مکان خود تطبیق نداشتند. این گونه به نظر می‌رسید که کاربراتور برای تامین هوا اندکی تحت فشار بود و به سهم خود سبب بروز مشکلات فاصله‌ای در کاپوت عقب ماشین می‌گردید. بر این اساس برای سنگینی اتومبیل، متعادل کننده ساختگی به محفظه موتور افزوده شد. این امر تصوری از یک ماشین را عرضه کرد که در حقیقت به صورت انتقال دهنده نیرو محرکه، قابل پیاده سازی بود. برای اجتناب از انتقادهای موجود از جانب انواع رسانه‌های کنجکاو، پوشش موتور جهت احتیاط قفل گردیده بود. ولی حتی بدون موتور نیز شور و شوق و جذابیت لازم در میورا بسیار بود.

    خودروسازی لامبورگینی از سال۱۹۶۹ تا ۱۹۷۲

    بعد از موفق شدن میورا، شرکت لامبورگینی همچنان به سنجش و تکامل راه خود پرداخت. از سال ۱۹۶۷ تا ۱۹۷۱ لامبورگینی گونه‌های متنوعی از خودروها را تجربه نمود. طرح مفهومی مارزال، احتمالا یکی از عجیب‌ترین آن‌ها بود. درهای گالوینگ، موتور درون خطی ۶ سیلندر، فضای گسترده شیشه‌ای و صندلی برای چهار نفر؛ این کانسپت ثابت را به یک فضای آزمایشی برای مدل‌های آینده و مخصوص لامبورگینی اسپادا ۴ نفره تبدیل کرده بود. اسپادا انواع شیشه را در طراحی خود دارد؛ البته نه به شکل همه پسند. این خودرو به طور نامطلوبی بزرگ می‌باشد و دارای پایان عقب، کاپوت با همان ابعاد بلند و شیشه بیشتر است. ویژگی مهم اسپادا در توان ۳۲۵ اسب بخاری آن، موتور جلوی V12 و عملکرد چند وظیفه‌ای آن برای حمل چهار نفر بود.

    اسپادا، با ساخت سه تیپ از آن در طی سال‌های ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۸، تاکیدی بر موفقیت‌های لامبورگینی میباشد. شرکت فروچیو لامبورگینی اینک وارد دهه ۱۹۷۰ با خط تولید چشم‌گیری می‌گردید. همراه با اسپادا، میورا اس جدید با موتور جلوی جی‌تی شبیه مدل جی‌تی۳۵۰ با نام لامبورگینی ایسلرو تولید شد. در کمتر از هشت سال شرکت لامبورگینی به اوج موفقیت خود رسیده بود.

    خودروسازی لامبورگینی از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۸

    در ابتدای سال ۱۹۷۰ مشکلاتی از جمله ناآرامی‌های کارگری در ایتالیا، افزایش مبلغ گاز و معاملات بزرگ تراکتور، استرس زیادی را در فروچیو لامبورگینی و شرکتش به وجود آورد. بر این اساس در سال ۱۹۷۲ بعد از هشت سال در راس بودن، فروچیو ۵۱٪ درصد از سهام شرکت را به یک کارخانه دار سوئیسی با نام ژرژ هنری روزتی واگذار کرد. سال بعد او باقیمانده سهام خود را نیز به دوست خود “رنه لایمری” واگذار نمود. بنابراین مردی که نیروی محرکه صعود این کمپانی بود مجبور به حذف خود از این معامله گردید. دهه ۱۹۷۰ زمان مطلوبی برای خودروسازی‌ها نبود و شرکت لامبورگینی سه مرتبه خود را بین سال‌های ۱۹۷۴ و ۱۹۷۸ در آستانه شکست دید تا در انتها در سال ۱۹۷۸ورشکست شد.

    خودروسازی لامبورگینی از سال ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۶

    در سال ۱۹۸۰ برادران میمران اهل سوئیس تصمیم به یاری رساندن به لامبورگینی را گرفتند. در طی دهه ۱۹۸۰ تلاش‌های برادران میمران برای روی پا آوردن شرکت لامبورگینی در آخر با شکست مواجه گردید و برادران میمران در اواسط دهه ۱۹۸۰ آغاز به مذاکره با مدیران شرکت خودروسازی کرایسلر کردند. این مذاکره‌ها در آخر در سال ۱۹۸۶ به پیوستن لامبورگینی به کرایسلر منجر شد.

    خودروسازی لامبورگینی از سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۸

    در سال ۱۹۹۰ با وجود اینکه شرکت لامبورگینی همچنان زیر بار مالکیت کرایسلر بود؛ در طراحی لامبورگینی دیابلو موفق شد. با سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت، دیابلو از سال ۱۹۹۰ تا سال ۲۰۰۱ مشغول به کار بود. اگرچه دیابلو درآمدساز کلیدی شرکت لامبورگینی برای دهه ۱۹۹۰ بود؛ ولی برای حفظ بقای شرکت لامبورگینی مکفی نبود.

    در سال ۱۹۹۴، کرایسلر با مشکلاتی در شرکت خود روبرو شد. کرایسلر، لامبورگینی را به عنوان یک مسئولیت برای خود می‌دانست. براین اساس در سال ۱۹۹۴ مجددا لامبورگینی به گروهی از سرمایه‌گذاران اندونزیایی فروخته شد. این تغییر امیدوار کننده نتیجه‌ای جز عدم ثبات بیشتر برای لامبورگینی در بر نداشت. این شرایط همچنین با درگذشت فروچیو لامبورگینی در سن ۷۶ سالگی در ایتالیا مصادف گردیده بود. فروچیو لامبورگینی بدون مشاهده اینکه خودرو‌های او دوباره ابهت دهه ۱۹۶۰ را کسب نمودند، از دنیا رفت. در سال ۱۹۹۷ فردیناند پیک، نوه فردیناند پورشه و مدیرعامل گروه فولکس‌ واگن به لامبورگینی علاقه‌مند شد. در حقیقت این وارث پورشه برای چندین سال‌ از طرفداران لامبورگینی بوده است. فردیناند پیک، در جایگاه یک مهندس جوان در ابتدای زندگی حرفه‌ای خود از لامبورگینی بازدید نموده بود. در ۱۹۹۷ لامبورگینی باید به آئودی در حیطه یک پروژه همکاری موتور نزدیک می‌گردید. پروژه‌ای که مدت‌ها بعد لامبورگینی گایاردو را پدید آورد. فردیناند این پیشنهاد موتور را مد نظر قرار داد. ولی هنگامی که شانس بدست آوردن لامبورگینی را پیدا کرد، فورا در این مسیر قدم گذاشت تا اطمینان حاصل کند که این شرکت به سوی دیگر شرکت‌ها کشیده نمی‌شود.

    خودروسازی لامبورگینی از سال ۱۹۹۸ تا اکنون

    در نهایت سال ۱۹۹۸ گروه خودروسازی فولکس ‌واگن لامبورگینی را با قیمت ۱۱۰ میلیون دلار خریداری نمود. نخستین مدل ساخته شده زیر نظر مدیریت خودروسازی فولکس ‌واگن، لامبورگینی مورسیه‌لاگو بود، که در سال ۲۰۰۱ ساخته شد. این مدل خودرو، اولین طراحی نوین لامبورگینی بعد از ۱۱ سال بود که دارای سیستم محرک تمام چرخراز آئودی بوده و فضایی برای دو نفر را ایجاد می‌نمود. همچنین تجهیز شده به درب‌های گالوینگ و موتور ۱۲ سیلندر، با حجم ۶٫۲ لیتر بود. نخستین نسل این خودرو توان ۵۷۲ اسب بخار را با گشتاور ۶۴۹ نیوتن متر تولید می‌نمود. پانل‌های خارجی بدنه مورسیه‌لاگو به استثنای پانل‌های سقف و درب فولادی از فیبر کربن کامپوزیت تولید شده است. این مدل شامل یک سیستم فعال ورودی مخفی شده در بالای جناحین عقبی می‌باشد و هنگامی که نیاز به خنک کننده موتور باشد بالا می‌آیند. این خودرو از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ با میانگین تعداد ۴۱۰۰ دستگاه، فروخته شد. مدل “لامبورگینی گایاردو” برای این شرکت همچون “موستانگ” برای فورد در دهه ۱۹۶۰ می‌باشد. گایاردو با ویژگی‌های به طور قابل ملاحظه‌ای، کوچکتر از مورسیه‌لاگو، تقریبا مقرون به صرفه‌تر و با یک موتور قابل توجه و محرک کل چرخ، پر سودترین ساخته این شرکت از زمان آغاز به کار آن در سال ۲۰۰۳ بوده است. گایاردو با قالب آلیاژ آلومینیوم، نخست از موتور ۵ لیتری ۱۰ سیلندر و اتصال یافته به گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک بهره می‌برد که توان ۵۰۰ اسب بخار و سرعت ۳۰۹ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد ۴ ثانیه‌ای را فراهم می‌آورد. از سال ۲۰۰۳ این طرح به سوی پیشرفت و طراحی شده به وسیله جیوجیارو ولوک دانکروولک، با چندین تغییر سبکی و فنی روبرو بوده است. مدل گایاردو ۲۰۱۰ با موتور ۵٫۲ لیتری ۴۰ سوپاپ ۱۰ سیلندر که توان ۵۶۲ اسب بخار و گشتاور ۵۴۰ نیوتن متر را ایجاد می‌نماید، تجهیز شد. شتاب صفر تا صد ۳٫۴ ثانیه و بیشینه سرعت ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌باشد. خودروی لامبورگینی اونتادور در سال ۲۰۱۱ برای جایگزینی مورسیه‌لاگو معرفی گردید. لامبورگینی اونتادور ساختار فیبر کربنی با قاب‌های جلو و عقب آلومینیومی را دارا می‌باشد. بدنه آن شامل پوشش فیبر کربنی برای موتور، اسپویلرهای با قابلیت تنظیم و ورودی‌های کناری هوا، کاپوت و گلگیرهای جلو و درب‌های آلومینیومی است. با وجود این قسمت‌های فیبر کربنی انتظار وزن کمتری برای این مدل لامبورگینی می‌رفت ولی اونتادور با وزن نه آنچنان کم ۱۵۷۵ کیلوگرم تولید شده بود. با این وجود خودرو نام برده به لطف موتور ۷۰۰ اسب بخار وی۱۲ با تولید ۶۹۰ نیوتن متر گشتاور، بسیار سرعتی می‌باشد. این خودرو شامل لاستیک‌های ۱۹ اینچی در جلو و لاستیک‌های عقب ۲۰ اینچی است.

    جعبه دنده ۷ سرعته به لامبورگینی اونتادور در رسیدن به سرعت ۲۱۷٫۳۵۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد 2,7 ثانیه یاری رسانده است. آن گونه که پیداست طراحی شده اونتادور بسیار زاویه‌ای است به گونه‌ای که در تصاویر مثل یک مدل معنایی به چشم می‌آید. ورودی‌های هوای بزرگ در اونتادور به اطراف حرکت می‌کند و بعد از تغذیه جناحین لامبورگینی اونتادور از هوا، به شدت سقوط می‌نمایند. شکاف‌های گسترده، در هر دو جهت برای جستجوی اکسیژن بیشتر کشیده شده‌اند. در قسمت عقب خودرو نیز شرایط مشابهی موجود است. هم اکنون گران‌ترین ماشین جهان متعلق به “ویننو” است. این خودروی رویایی و لوکس نسبتا 3برابر بوگاتی ویرون قیمت گذاری شده است.(بوگاتی ویرون دومین ماشین گرانقیمت جهان به حساب می‌آید). حتی سرمایه‌داران بزرگ دنیا به راحتی قادر به خریدن این خودرو نیستند.

    فروش لامبورگینی

    در سال ۲۰۰۳ میزان فروش شرکت لامبورگینی نسبت به سال قبل از آن ۳ برابر رشد یافت و از ۴۲۴ دستگاه در ۲۰۰۲ به ۱٫۳۰۵ دستگاه اتومبیل در ۲۰۰۳ نایل شد؛ که سهم فروش مدل گایاردو، ۴۰۰ خودرو بود.منبع:مجله ستاره. مجله تایم .

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

سايت مجله تايم در عرصه هاي زير فعاليت مي کند و داراي پست هايي ديدني در اين عناوين است : بيوگرافي ، بيوگرافي هنرمندان ، بيوگرافي بازيگران ، بيوگرافي ورزشکاران ، بيوگرافي فوتباليست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تيزر فيلم ، انيميشن ، کليپ ، سينما ، موسيقي ، آنونس ، آشپزي ، دانلود ، سلامت ، بازي ، بازي هاي رايانه اي ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالري عکس ، گل و گياه ، آموزش ، تکنولوژي ، خودرو ، ماشين ، مشخصات خودرو ، بيوگرافي هنرمندان ، مجله اينترنتي تايم و...

برچسب ها: تاریخچه,لامبورگینی,و,آشنایی,با,موسس,آن,بیوگرافی ، مجله ، مجله اینترنتی ، مجله تایم ، بیوگرافی بازیگران ، مجله سلامت ، مجله ورزشی ، مجله تایم ، تایم ، تیزر فیلم ، بازی ، سینما ، مشخصات خودرو,
[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 19:58 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مزایای فوق العاده با مصرف شکلات

مزایای فوق العاده با مصرف شکلات

  • مزایای فوق العاده با مصرف شکلات

    طبق مطالعت جدید مصرف شکلات سبب کاهش سطح کلسترول می شود. مصرف منظم کیک شکلاتی کم چرب می تواند باعث کاهش میزان کلسترول و بهبود فشار خون درجهت سلامت قلب و عروق شود.

    امروزه شکلات به عنوان یک محصول غذایی محبوب به حساب می آید که میلیون ها نفر ازخوردن آن لذت می برند و روز به روز به لطف طعم منحصر به فردش طرفداران بیشتری پیدا می کند.

    شکلات حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها است که پتانسیل آنتی اکسیدان آن مزایای سلامتی فراوانی برای مصرف کننده دارد:

    پیشگیری از کاهش شناختی
    کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی عروقی

    و کاهش سکته مغزی در افراد می شود.

    ۱) کلسترول

    طبق مطالعت جدید مصرف شکلات سبب کاهش سطح کلسترول می شود.

    مصرف منظم کیک شکلاتی کم چرب می تواند باعث کاهش میزان کلسترول و بهبود فشار خون درجهت سلامت قلب و عروق شود.

    ۲) عملکرد شناختی

    مصرف دو فنجان شکلات داغ در روز می تواند به حفظ سلامت مغز و جلوگیری از کاهش حافظه در افراد مسن کمک کند.

    محققان دریافتند که شکلات داغ باعث بهبود جریان خون به قسمتهای مختلف مغز می شود.

    نتایج یک آزمایش آزمایشگاهی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد نشان داد

    که عصاره کاکائو، به نام لادو، ممکن است موجب کاهش آسیب به مسیرهای عصبی در بیماران آلزایمر شود.

    ۳) بیماری قلبی

    تحقیقات منتشر شده در BMJ نشان می دهند که مصرف شکلات می تواند

    خطر ابتلا به بیماری های قلبی را به میزان یک سوم کاهش دهد.

    محققان دریافتند که سطوح بالای مصرف شکلات با کاهش خطر اختلالات قلب و عروق مرتبط است.

    ۴) سکته مغزی

    دانشمندان کانادایی در مطالعه ای دریافتند افرادی که شکلات بیشتری مصرف می کنند ۲۲ درصد کمتر دچار سکته مغزی می شوند.

    اما باید در نظر داشت که شکلات حاوی مقدار زیادی کالری است که باید در مصرف آن احتیاط شود.منبع:عصرایران. سایت مجله تایم .

    خواص شکلات
    شکلات

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

سايت مجله تايم در عرصه هاي زير فعاليت مي کند و داراي پست هايي ديدني در اين عناوين است : بيوگرافي ، بيوگرافي هنرمندان ، بيوگرافي بازيگران ، بيوگرافي ورزشکاران ، بيوگرافي فوتباليست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تيزر فيلم ، انيميشن ، کليپ ، سينما ، موسيقي ، آنونس ، آشپزي ، دانلود ، سلامت ، بازي ، بازي هاي رايانه اي ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالري عکس ، گل و گياه ، آموزش ، تکنولوژي ، خودرو ، ماشين ، مشخصات خودرو ، بيوگرافي هنرمندان ، مجله اينترنتي تايم و...

برچسب ها: مزایای,فوق,العاده,با,مصرف,شکلات,بیوگرافی ، مجله ، مجله اینترنتی ، مجله تایم ، بیوگرافی بازیگران ، مجله سلامت ، مجله ورزشی ، مجله تایم ، تایم ، تیزر فیلم ، بازی ، سینما ، مشخصات خودرو,
[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 19:21 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

معرفی بهترین سایت برای کسب درآمد در نوجوانی

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

برچسب ها: معرفی,بهترین,سایت,برای,کسب,درآمد,در,نوجوانی,کار می کنیم ,کارمی کنیم ,کار میکنیم ,فریلنسر ,کسب درآمد ,کار در منزل,
[ پنجشنبه 18 مرداد 1397 ] [ 11:08 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

گر به دنبال سایت فریلنسری هستید این مقاله را بخوانید

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

برچسب ها: گر,به,دنبال,سایت,فریلنسری,هستید,این,مقاله,را,بخوانید,کار می کنیم ,کارمی کنیم ,کار میکنیم ,فریلنسر ,کسب درآمد ,کار در منزل,
[ پنجشنبه 18 مرداد 1397 ] [ 9:46 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

  • بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    سیروان خسروی، بعد از مسعود جهانی میشود گفت دومین تنظیم کننده بزرگ در ایران است، البته او خواننده است اما با تنظیم کار خودرا شروع کرده از جمله تنظیم هاي مشهور او میتوانیم: وایسا دنیا رضا صادقی را نام ببریم، سیروان طرفداران زیادی دارد و اگر از انریکه بازی هاي او و ادای انریکه در آوردن هاي او بگذریم خواننده خوب و قابل قبولی است، در ادامه از 0 تا 100 با سیروان خسروی همراه می‌شویم.

    زندگی نامه سیروان خسروی

    سیروان خسروی متولد 4 مرداد 1361 در تهران، بازیگر است. دانشجوی انصرافی سال سوم دانشگاه در رشته اقتصاد نظری است، او دیپلم ریاضی دارد، به جز خوانندگی مشهورترین تنظیم کننده و آهنگساز ایرانی می باشد یک برادر کوچکتر بنام زانیار دارد که او نیز خواننده است. مادرش سنندجی و پدرش اهل کرمانشاه می‌باشد.

    شروع فعالیت سیروان خسروی

    سیروان از 11 سالگی موسیقی را آغاز کرد .نزد استادی به نام اِوی جونیو «استاد ایتالیایی ساکن تهران» و بعد ازآن با کاوه یغمایی موسیقی راک را شناخت و نگاهش به موسیقی عوض شد کاوه که خودش از ستاره هاي موسیقی راک است، موسیقی رابه صورت علمی به او آموخت با این که ساز تخصصی اش گیتار الکتریک بود، کیبورد نوازی رابه شکلی علمی به سیروان آموخت.

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    سیروان خسروی

    اولین کنسرت سیروان خسروی

    مدتی بعد از یادگیری به همراه ۴ نفر از دوستان خود یک گروه راک زیر زمینی را تشکیل داد که در آن به اجرای قطعات گروه‌هاي مطرح راک نظیر بیتلز، پینک فلوید، دایر استریتس و Police و… می‌ پرداختند. او پس از یکسال همکاری در گروه از آن ها جدا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌هاي ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ بعنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان بعنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌ است.

    از آهنگسازی تا نخستین آلبوم

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    آلبوم مترسک کاوه یغمایی محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی بود. سیروان از سال 1379 در آلبوم هاي تعداد زیادی از خوانندگان بعنوان صدابردار، ناظر ضبط، تنظیم کننده و آهنگساز حضور داشت تا این که پس از آشنایی با امید اطهری نژاد درسال 1380، مراحل تهیه نخستین آلبوم شخصی خود با نام تو خیال کردی بری را شروع کرده و پس از مجوز ارشاد درسال 1384 موفق به انتشار آن شد.

    خواننده محبوب

    کوروش یغمایی یکی از محبوب‌ ترین هنرمند هاي من بوده و هست، دیدی آدم بدون این که کسی را دیده باشد حس خوبی نسبت به او دارد ؟ کوروش یغمایی هم برای من این‌ طوری بود.

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    عکس سیروان خسروی و مادرش

    سیروان خسروی از بازیگری تا شهرت فراگیر

    در تابستان ۱۳۸۹ در فیلم سوت پایان نیکی کریمی در حضوری کوتاه در نقش خود ظاهر شد. سیروان در ماه اسفند ۱۳۸۸ سیروان خسروی برای نخستین بار کنسرت خودرا برگزار کرد که با استقبال فوق العاده طرفدارانش مواجه شد درسال ۱۳۹۰ وی با خواندن و تنظیم و آهنگسازی تیتراژ و موسیقی متن سریال ساختمان پزشکان سروش صحت در میان عامه مردم شناخته تر شد.

    سیروان خسروی و بدنسازی

    سال 79 که بدنسازی را شروع کردم وزنم 14 کیلو از وزن فعلی کمتر بودم. خودم را کشتم تا وزنم را افزایش بدهم. من یک جورایی با ژنتیکم مبارزه کردم و بر آن غلبه کردم و این احساس خوبی به من میدهد، هم اکنون هفته اي 5 جلسه باشگاه می‌روم، هفته اي دو جلسه پا کار میکنم، شنبه و چهارشنبه ها از یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه بالاتنه تمرین می‌کنم. سه شنبه و جمعه هم به بدنم استراحت می‌دهم.

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    بیوگرافی سیروان خسروی

    ماجرای تحریم توسط کرد زبان ها

    مدتی پیش سیروان عکسی از برج میلاد تهران رو در شخصی اش به اشتراک گذاشت و زیرش نوشته بود : شهر من! این مساله باعث واکنش برخی کاربران و طرفداران وی در شبکه هاي اجتماعی شد ودر کنسرتی که قرار بود در سنندج برگزار شود با سیل پیغامهای غیر دوستانه و کمپِین هاي تحریم سیروان خسروی مواجه شدم بهمین دلیل سیروان تصمیم گرفت دیگر در سنندج شهر مادری اش کنسرت برگزار نکند.

    استودیوی شخصی سیروان خسروی

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    سیروان خسروی استودیوی شخصی خودش را دارد. استودیویی که بیش ازآن که تجهیزات و وسایل مدرن و عتجیب و غریب داشته باشد، نوازنده و آهنگسازی دارد که کارش را خوب می‌داند و بلد است. سیروان خودش بر این اعتقاد است که امکانات عجیب‌وغریب به درد نمیخورد بیشتر مهارت و تجربه است که حرف اول را میزند.

    اتهام کپی کاری

    در طول سال هاي فعالیت سیروان در نقش آهنگساز و تنظیم کننده همیشه این اتهام به او وارد شده است که تعداد زیادی از کارهایش کاور هستند و فقط با تغییرات کوچکی ایرانیزه شده اند. البته سیروان جایی هم تا به حال این قضیه را تایید یا تکذیب نکرده است.

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    عکس سیروان خسروی و پدرش

    همکاری با انریکه ؟

    انتشار این خبر به قدری سرو صدا کرد که حتی خبرگزاری هاي رسمی کشور هم آنرا بازتاب دادند خبری که حتی خود سیروان آنرا روی صفحه شخصی اش منتشر کرد. ولی به مرور معلوم شد که اصلا همکاری در کار نبوده و همه ی این جار و جنجال ها صرفا یک جور بازار گرمی برای انتشار آلبوم جدید این خواننده جاده رویاها بوده است.

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    در اصل سیروان جان یکی از موزیک هاي انریکه را ریمیکس کرده و به وبسایت شخصی انریکه ایگلسیاس فرستاده بودو انریکه هم برای تشکر از وقتی که او گذاشته بود در وبسایت اش نوشته بود: فردی به نام سیروان خسروی موزیک امشب این جا بمان را ریمیکس کرده از او سپاسگزارم. تمام قضیه همکاری سیروان و انریکه همین جمله « فردی به نام سیروان خسروی بود »!!!

    کوتاه و مختصر

    = بهترین سرگرمی : سفر و ورزش

    = میوه هاي مورد علافه : هندوانه، انار، موز

    = رژیم غذایی : تا حالا رژیم نگرفتم

    = مشکل غذای بدنسازی : مرغ را ترجیح می‌دهم ولی استیک را هم دوست دارم

    = قد : 179 سانتیمتر

    = وزن فعلی : 74 کیلو گرم

    = وزن ایده آل : 77 کیلو گرم

    = تیپ بدنی : اکتومورف

    مدل تبلیغاتی شدن سیروان خسروی

    چند سالی است که برند آکس، سیروان خسروی را بعنوان مدل خود انتخاب کرده است او برای نوشیدنی سان استار و تیغ صورت خارجی و … هم کارهای تبلیغاتی انجام داده است.

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    عکس سیروان خسروی و برادرش زانیار خسروی

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    ازدواج سیروان خسروی

    سیروان خسروی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است ولی برادرش زانیار خسروی متاهل می باشد.

    آلبوم ها

    = تو خیال کردی بری

    = ساعت 9 

    = جاده رویاها

    = آنپلاگد 

    = بی مرز

    ودر آخر هم:

    چند موزیک مشهور و پرفروش سیروان خسروی را معرفی می‌کنیم.

    دوست دارم زندگی رو

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    یه صبح دیگه یه صدایی توی گوشم میگه

    ثانیه هاي تو داره میره امروزو زندگی کن فردا دیگه دیره

    نم نم بارون میزنه به کوچه و خیابون یکی میخنده یکی غمگینه

    زندگی اینه همه ی قشنگیش همینه

    خورشید و نورو ابرای دورو

    هرچی که تو زمین و آسمونه بهم انگیزه میده

    رها کن دیروز رو زندگی کن امروز رو

    هرروز یه زندگی دوبارست یه شروع جدیده

    دوست دارم زندگی رو دوست دارم زندگی رو

    خوب یا بد اگه آسون یا سخت نا امید نمیشم چون دوست دارم زندگی رو

    چشماتو وا کن یه نگاه به خودت و دنیا کن

    اگه یه هدف تو دلت باشه میتونه کل دنیا تو دستای تو جا شه

    جاده دنیا میسازه واست کابوس و رویا

    یکی بیداره و یکی خوابه راهتو مشخص کن این یه انتخابه

    اگه ابرای سیاهو دیدی اگه از آینده ترسیدی

    پاشو و پرواز کن تو افق هاي پیش روت

    نگو به سرنوشت می بازي تو بخوای فردا رو میسازی

    پس دستاتو ببر بالا و بگو

    دوست دارم زندگی رو دوست دارم زندگی رو

    خوب یا بد اگه آسون یا سخت نا امید نمیشم چون

    دوست دارم زندگی رو

    تک درخت تنها

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    وقت بوییدن گلها پر بارون میشه چشماش

    تک درخت تنها در سکوت صحرا

    شعر ناامیدی روی لباش نشسته

    میدونم یه روز دوباره رنگ بارونو میبینه

    از تو صحرای خیالش باز دوباره گل می چینه

    وقت بوییدن گلها پر بارون میشه چشماش

    روی گونه هاي برگاش میچکه بارون اشکاش

    وقت بوییدن گلها پر بارون میشه چشماش

    روی گونه هاي برگاش میچکه بارون اشکاش

    باز هجوم طوفان رعد و برق و رگبار

    دست باد وحشی شاخه شو شکسته

    میدونم یه روز دوباره رنگ بارونو میبینه

    از تو صحرای خیالش باز دوباره گل میچینه

    وقت بوییدن گلها پر بارون میشه چشماش

    روی گونه هاي برگاش میچکه بارون اشکاش

    بارون پاییزی

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    داره بارون میاد کوچه بازم لبریزه احساسه

    هنوزم نم نم بارون صدای مارو می شناسه

    همین دیروز بود انگار …توب امن تو همین کوچه

    می گفتی زندگی وقتی تو با من نیستی پوچه

    اهای بارونه پاییزی کی گفته تو غم انگیزی

    تو داری خاطراتم رو تو ذهنه کوچه میریزی

    آهای بارونه پاییزی

    آهای بارونه پاییزی

    بهار من

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    تو که بردی از دلم قرار من

    بیا برگرد و بمون کنار من

    من می خوام ببینمت بهت بگم

    عزیزم فقط تویی بهار من

    تو خودت خوب می دونی

    نمیشه ازت دل بکنم

    دل من تنگه برات

    چرا نمیای به دیدنم

    یه روز از راه اومدی

    شدي گل سرخ باغ من

    چی شده که این روزا

    دیگه نمای سراغ من

    نمی خوام چشماتو گریون ببینم

    تو رو از عشق پشیمون ببینم

    نمی خوام این دو سه روز زندگی

    دل نازک تو رو خون ببینم

 

برچسب ها: بیوگرافی,سیروان,خسروی,+,بهترین,آهنگ,ها,و,تکست,های,سیروان,خسروی,
[ يکشنبه 14 مرداد 1397 ] [ 9:53 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مدل مانتوهای دوتیکه دخترانه | عکس مانتوهای دو روی بلند

مدل مانتوهای دوتیکه دخترانه | عکس مانتوهای دو روی بلند

  • مدل مانتوهای دوتیکه دخترانه | عکس مانتوهای دو روی بلند

    عزیزانی که مایل به خریدن هر کدام از مدل های ارائه
    شده دارند میتوانند از طریق فرم زیر با ما در تماس
    باشید:


    مدل مانتوهای دوتیکه دخترانه

    مدل مانتوهای دوتیکه دخترانه

    مدل مانتوهای دوتیکه دخترانه


    ژورنال مانتوهای دوتیکه

    ژورنال مانتوهای دوتیکه

    ژورنال مانتوهای دوتیکه


    ژورنال مانتوهای دخترانه

    ژورنال مانتوهای دخترانه

    ژورنال مانتوهای دخترانه


    عکس مانتوهای بلند دخترانه

    عکس مانتوهای بلند دخترانه

    عکس مانتوهای بلند دخترانه

    کد: M0159

    جنس: کرپ جودون

    سایزبندی: ۳۶ تا ۴۸

    قیمت: ۱۳۱ هزار تومان

    ارسال رایگان


    مانتوی حریر بلند

    مانتوی حریر بلند

    مانتوی حریر بلند


    مانتوی حریر بلند زنانه

    مانتوی حریر بلند زنانه

    مانتوی حریر بلند زنانه

    کد: M0160

    جنس: لنین کنفی

    سایزبندی: ۳۸ تا ۵۰

    قیمت: ۱۷۱ هزار تومان

    ارسال رایگان


    عکس مانتوهای دو روی بلند

    عکس مانتوهای دو روی بلند

    عکس مانتوهای دو روی بلند


    مانتوی دو روزی بلند

    مانتوی دو روزی بلند

    مانتوی دو روزی بلند


    مدل مانتوی بلند دو رو

    مدل مانتوی بلند دو رو

    مدل مانتوی بلند دو رو


    مدل مانتوی بلند دو رو

    مدل مانتوی بلند دو رو

    مدل مانتوی بلند دو رو


    عکس مانتوی زنانه تابستانی

    عکس مانتوی زنانه تابستانی

    عکس مانتوی زنانه تابستانی


    عکس مانتوهای بلند زنانه

    عکس مانتوهای بلند زنانه

    عکس مانتوهای بلند زنانه

    کد: M0161

    جنس: کرپ حریر

    سایزبندی: ۳۸ تا ۴۸

    قیمت: ۱۵۹ هزار تومان

    ارسال رایگان

    عزیزانی که مایل به خریدن هر کدام از مدل های ارائه
    شده دارند میتوانند از طریق فرم زیر با ما در تماس
    باشید:

    همچنین در سبزپندار بخوانید:

    مانتوی تابستانه بلند | عکس
    مانتوهای بلند ۹۷ | مد مانتو تابستانه

    مدل مانتوهای تابستانه جدید |
    مانتو تابستانه ۹۷ | عکس مانتو اداری تابستانه

    https://www.sabzpendar.com/modele-mantohaye-dotike-dokhtaraneh/

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: مدل,مانتوهای,دوتیکه,دخترانه,|,عکس,مانتوهای,دو,روی,بلند,
[ جمعه 12 مرداد 1397 ] [ 9:52 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

بازار پرسود لوازم التحریر ایران در دست چه کسانی است؟

بازار پرسود لوازم التحریر ایران در دست چه کسانی است؟

  • بازار پرسود لوازم التحریر ایران در دست چه کسانی است؟

    در حال حاضر گردش مالی نوشت‌افزار در کشور ۴ هزار میلیارد
    تومان برآورد شده که حدود ۷۰ درصد از بازار را کالاهای وارداتی در
    این عرصه تامین می‌کند. عمده محصولات وارداتی نوشت‌افزار از
    کشورهای هند و چین صورت می‌گیرد.

    بنا بر آمار منتشر شده در اکثر حوزه‌های نوشت‌افزار طرح‌های معارض
    با فرهنگ اسلامی ایرانی به کار رفته که بخشی از آمار منتشر شده در
    این زمینه به شرح ذیل است:

    دفتر مشق: ۳۰۰ میلیارد تومان گردش مالی در سال
    دارد که از این میزان بیش از ۷۵ درصد با طرح‌های معارض با فرهنگ
    اسلامی ایرانی

    کیف: ۳۲۰ میلیارد تومان گردش مالی؛ بیش از ۶۴
    درصد با طرح معارض با فرهنگ اسلامی ایرانی

    جامدادی: ۳۰ میلیارد تومان گردش مالی؛ بیش از ۷۰
    درصد با طرح‌های غربی

    خط‌کش: ۵ میلیارد تومان گردش مالی؛ بیش از ۸۰
    درصد با طرح‌‌های معارض با فرهنگ اسلامی ایرانی

    مدادرنگی: ۱۰۰ میلیارد تومان گردش مالی؛ بیش از
    ۸۴ درصد با طرح‌های معارض با فرهنگ اسلامی ایرانی

    محصولات فانتزی و هدایا: ۱۶۰ میلیارد تومان گردش
    مالی؛ بیش از ۸۹ درصد با طرح‌های غربی

    کلربوک: ۲۵ میلیارد تومان گردش مالی؛ ۹۰ درصد با
    طرح‌های معارض با فرهنگ اسلامی ایرانی

    اینفوگرافیک زیر به بازار نوشت‌افزار ایران در سال‌های گذشته را
    نشان می‌دهد:


    وارد کننده لوازم تحریر نوشت افزار چیست کالاهایی که در ایران تولید نمی شوند قیمت لوازم التحریر شغل پر سود سلطان واردات چی تولید کنم بفروشم چه کالاهایی وارد ایران میشود تولید کنندگان لوازم تحریر پرسودترین کالای وارداتی از چین اخبار واردات کالا آمار واردات و صادرات آمار واردات لوازم تحریر آمار واردات از چین

    بازار پر سود لوازم‌التحریر باعث شده تا افرادی برای سود بیشتر در
    مدت زمان یک ماه محصولات خارجی بی کیفیت، اما پر زرق و برق را
    وارد کشور کنند. در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد بازار نوشت افزار و
    لوازم‌التحریر در قرق محصولات خارجی بی کیفیت به ویژه چینی است.

    آمار ها نشان می‌دهد در مهر سال گذشته ۱۲ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۳۱
    دانش‌آموز در مدارس سراسر کشور ثبت نام شده اند. از این تعداد هفت
    میلیون و ۲۶۶ هزار و ۹۱ دانش‌آموز دوره ابتدایی هستند و دو میلیون
    و ۹۹۲ هزار و ۵۶۷ نفر در متوسطه اول و دو میلیون و ۳۴ هزار و ۴۸۷
    دانش‌آموز در دوره متوسطه دوم ثبت‌نام شدند. اگر فرض کنیم از ۱۲
    میلیون دانش‌آموز کشور، تنها هشت میلیون آنها قصد داشته باشند
    لوازم‌التحریر تهیه کنند، رقمی که به دست می‌آید سر به فلک
    می‌کشد. سود حاصل از فروش لوازم‌التحریر این ۱۲ میلیون دانش‌آموز
    در حالی به دست می‌آید که فقط برای یک ماه است! در این میان
    فروشندگان لوازم‌التحریر نیز سلیقه به خرج داده و برای جذب مشتری
    انواع کالاهای ایرانی و خارجی را در معرض دید قرار می‌دهند.

    غیبت تولیدات داخلی در بازار لوازم‌التحریر

    براساس آمار ارائه شده سهم تولیدات داخلی نوشت‌افزار از کل بازار
    میلیاردی ایران، کمتر از پنج درصد بوده و اکنون بازار نوشت‌افزار
    کشورمان در تسخیر تولیدات چین، هندوستان و برخی کشورهای اروپایی
    است. اولین سوالی که به ذهن ها می‌رسد این است که آیا واقعا
    تولیدکنندگان کشورمان توان تولید مداد و پاک‌کن و تراش را ندارند
    یا مشکل دیگری باعث شده که نتوانند محصول باکیفیت و ارزان تولید
    کنند؟

    به گواه گزارش ها، ۷۵ درصد لوازم التحریر از چین،۱۰ درصد
    ترکیه و ۱۵ درصد از اندونزی
    وارد می‌شود. بر اساس آمار
    گمرک، در فصل بهار بیش از ۶۸ هزار تن مداد تراش و تیغه آن به کشور
    وارد شد. ارزش دلاری این میزان واردات یک میلیون دلار و ارزش
    ریالی آن بیش از چهار میلیارد تومان در گمرک ثبت شده است. چین،
    امارات متحده عربی، جمهوری کره، آلمان، ترکیه و هند از کشورهای
    مبدا واردات مداد تراش هستند که بیشترین میزان واردات از چین
    انجام شده است.

    http://saten.ir/163208/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88%d8%af-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%a7%d9%84%d8%aa%d8%ad%d8%b1%db%8c%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa/

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: بازار,پرسود,لوازم,التحریر,ایران,در,دست,چه,کسانی,است؟,
[ پنجشنبه 11 مرداد 1397 ] [ 10:05 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

چگونه در مصرف برق صرفه جویی کنیم؟ (اینفوگرافیک)

چگونه در مصرف برق صرفه جویی کنیم؟ (اینفوگرافیک)

  • چگونه در مصرف برق صرفه جویی کنیم؟ (اینفوگرافیک)

    راهکار های صرفه جویی در مصرف برق ، چگونه در مصرف
    برق صرفه جویی کنیم

    راهکارهای فراوانی وجود دارد که افراد و خانواده‌ها با اندکی
    مدیریت می‌توانند با رعایت آن در کاهش مصرف برق و انرژی سهیم
    باشند تا علاوه بر آنکه دیگر شاهد قطعی‌های مکرر برق نباشیم،
    رتبه ایران را به عنوان یکی از کشورهای پرمصرف انرژی اندکی
    بهبود ببخشیم.

    برای فرهنگ سازی راهکارهای ساده در کاهش مصرف انرژی و برق پیش
    روی ما وجود دارد که به وسایل سرمایشی و لوازم خانگی باز
    می‌گردد. در صورتی که بتوان این الگو را رعایت کنیم می‌توان
    نسبت به عدم تشدید مصرف برق امیدوار بود.

    ۹ روش طبق الگو برای صرفه جویی را مشاهده می‌کنید.


    راه های کاهش مصرف برق دانستنی های جالب برق نیوز اطلاعات عمومی روز

    اطلاعات عمومی روز برق نیوز دانستنی های جالب راه های کاهش مصرف برق ۱۳۹۷-۰۵-۱۰

    http://saten.ir/163459/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%a8%d8%b1%d9%82-%d8%b5%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85%d8%9f-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%81%d9%88/

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: چگونه,در,مصرف,برق,صرفه,جویی,کنیم؟,(اینفوگرافیک),
[ پنجشنبه 11 مرداد 1397 ] [ 9:26 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سرور مجازی

 

برچسب ها: سرور,مجازی,
[ شنبه 6 مرداد 1397 ] [ 8:25 ] [ کاووسی فر ]
[ ]